waar kan ik het reclame spotje terug vinden van: het ei van columbus, was op de tros?

ik speelde in het reclame spotje, maar kan hem niet terug vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het om een product (welk) of een tv programma of nog anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon het reclame spotje van het programma zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je nu precies want ik zou ook dat antwoord gegeven hebben....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pffff, zo moeilijk? gewoon de reclame voor het programma het ei van columbus, toen het net werd aangekondigd, het eerste reclame spotje van dat programma!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo iets heet geen reclame, dat maakt het al lastig, zeker omdat je er niet bijzette dat het om een programma gaat. Er zijn ook reclamespotjes gemaakt voor een product waar ook iets over een ei en columbus in voor kwam. Bedenk altijd dat wij niet in jouw hoofd zitten en weten wat jij weet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog los van het feit dat het om een programma van 4 jaar geleden ging!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Promotie filmpje dan het het was voor kinderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een vraag stelt is het handig om zoveel mogelijk informatie te geven. Informatie die jij wel weet en wij niet, dat scheelt ons namelijk zoeken waar jij het al niet kon vinden met meer informatie. Ik probeer je dus gewoon iets te leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoef je niet te doen, please. Laat me met rust!

Antwoorden (1)

Het reclamespotje van de finale is terug te vinden op Youtube.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, gewoon het reclame spotje.