Is er een aflevering van castle waarbij Alexis bij de politie werkt?

Ik dacht dat ik een aflevering had gezien waarbij Alexis Castle bij Leni werkte. Ik vond het een leuke aflevering, maar ik weet niet welk seizoen of welke aflevering het was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze pagina vind je misschien wat je zoekt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Castle

Antwoorden (1)

Alexis loopt vanaf seizoen 4, aflevering 15 'Pandora' een aantal afleveringen stage bij Lanie. Dit duurt tot ze op kamers gaat en begint op de universiteit in seizoen 5, aflevering 3 'Secret's Safe with Me'.