Welke zenders zenden de superbowl 2013 uit aanstaande zondag?

Het liefst nederlandstalig... Snap niet alle spelregels helemaal en die amerikaanse scheidsrechters praten zo onduidelijk... Toch handig als er nederlands commentaar bijzit die achtergrond informatie kan geven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Nederlandstalig nergens volgens mij, American Football is immers niet zo populair in Nederland.
CNN zendt het uit, maar dat is wel om 3 uur 's nachts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op BBC 1 word het uitgezonden. Het nadeel hier van is als er telkens reclame is krijg je de hele tijd een terug schakelijk met de studio van BBC die lekker gaan lullen. En dat vind ik iri. Via internet kan je de gehele wedstrijd zonder domme onderbrekingen bekijken. NFL.com geheel gratis voor iedereen buiten usa. en ook nog in Full HD. Of je dan ook de Halftime Show ziet dat weet ik zelf nog niet. Vorig jaar heb ik de wedstrijd voldig gezien via NBC zelf. De site waar ik dit keek is helaas uit de lucht. Ik ben nu hard opzoek om toch weer via NBC te kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://livetvcafe.net/video/8XBK9SMHGS9U/NBC
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
"Net als vorige jaren zendt ook dit jaar de BBC de NFL Super Bowl XLVII rechtstreeks uit op BBC One. Daarnaast zendt de BBC in januari ook iedere maandag op dinsdag nacht hoogtepunten uit van de op zondag gespeelde NFL Play Off wedstrijden.

Zondag 6 januari 2013 zijn de Play Offs begonnen met de Wild Card ronde. De als 36ste geplaatste ploegen uit zowel de AFC en NFC conferences komen dit eerste weekend in actie, waarbij de winnaars het op moeten nemen tegen de twee hoogst geplaatste teams uit beide conferences, en de verliezers zijn uitgeschakeld. De samenvatting gepresenteerd door Matt Roberts is op 8 januari 01:00 uur (NL tijd) te zien op BBC Two.

Het weekend erna volgt de Divisional Play-Offs, waarmee het NFL seizoen zich opmaakt voor een spannende climax. Hier valt een plek in de finale van het kampioenschap van de AFC en NFC te verdienen, en komen de clubs een stap dichter bij de Super Bowl. De samenvatting is te zien op 15 januari 01:10 uur op BBC Two.

Het laatste weekend van de Play Offs zijn de AFC en NFC Conference Championships. De NFL play-offs komen tot een eind, met de winnende teams van iedere Conference door naar de Super Bowl. De samenvatting is hiervan ook te zien op BBC Two in de nacht van 21 op 22 januari om 00:10 uur.

In de nacht van zondag 3 op maandag 4 februari zal in de Superdome in New Orleans de 47ste Super Bowl gespeeld worden. De BBC zal dit spektakel, inclusief de Half Time Show met Beyonce, rechtstreeks op BBC One uitzenden. De uitzending wordt gepresenteerd door Mark Chapman en start om 23:55 uur en duurt tot ongeveer 05:00 uur.

Mike Carlson is in de studio voor zijn analyses van de Super Bowl wedstrijd, met commentaar van Jim Nantz en Phil Simms van CBS."

http://pietboon.wordpress.com/2013/01/06/nfl-play-offs-en-super-bowl-xlvii-bij-de-bbc-op-tv/