Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat was de titel van de aflevering van ‘Flikken’ Gent waarin mevr. Vanbruane werd mishandeld in een bus / nabij een bushalte?

‘Flikken’ is een Vlaamse fictiereeks, zowel uitgezonden in België als in Nederland. In één van de afleveringen werd het personage Vanbruane mishandeld in een bus (of tram). In welke aflevering uit welke reeks was dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vond het volgende :
'Seizoen 5'
In de eerste aflevering van deze reeks halen Bruno en zijn partner Nick een grap uit met hun commissaris Vanbruane, door haar auto weg te takelen als zij bij de beëdiging van Britt als commissaris is. Hierdoor moet zij de bus naar huis nemen. Als ze uit de bus gestapt is, wordt ze in elkaar geslagen door twee jongeren, omdat ze zei dat ze moesten stoppen toen ze een meisje aan het pesten waren. Nick en Bruno voelen zich natuurlijk heel erg schuldig en kopen en boeket bloemen voor Vanbruane. Als straf mogen ze hun stoere motor inruilen voor een fiets.'

Seizoen 5, aflevering 1 is dus denk ik wat je zoekt.
De titel is 'Onkwetsbaar'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ziet er inderdaad naar uit dat dat de aflevering is ik mij herinnerde. Nu ik weet welke aflevering dat was, kan ik de dvd nog eens bekijken. Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding