De zender 101 tv, zender 13 op canaal digitaal.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yesss. Top, bedankt.

Andere antwoorden (3)

Op de zender 101.TV
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt aan je tv aanbieder, ik heb bijv digitenne en dan kan ik het niet live via tv volgen. SR zelf meld dat het op 101tv te volgen is, maar niet iedere tv aanbieder heeft 101 tv in het pakket.

serious request is dus niet per definitie 24/7 live op tv te zien. op zich best jammer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op TV verschilt het per aanbieder maar er is wel een livestream.