Hoe kunnen de coaches van The voice of Holland allemaal met 12 kandidaten beginnen?

Dit lijkt me zo lastig voor coaches en programmamakers. Het is afhankelijk van zowel coaches die wel of niet draaien en ook van kandidaten die wel of niet voor een coach kiezen. Hoe valt dit te sturen, als dit al gebeurd?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb wel gezien dat ze soms in de battles met z'n drieen tegen elkaar battlen als het aantal net niet uitkomt.
In de Voice of America lijken ze er wat meer open over te zijn dat ze soms bewust niet draaien, omdat ze al voldoende kandidaten hebben (genoeg mannen of juist vrouwen ed)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.6K

Antwoorden (1)

Als er al 12 kandidaten zijn en er komt iemand die nog beter is, wordt er een keus gemaakt uit de 12 al gekozen kandidaten wie plaats moet maken voor de betere kandidaat, diegene die dan afvalt kan alsnog naar huis, dit is al een paar keer voorgekomen.

Toegevoegd na 16 uur:
Na alle reacties begin ik zelf ook te twijfelen, het zou ook kunnen dat de kandidaten van dezelfde coach tegen elkaar moeten battlen, zodat er telkens 2 kandidaten tegen elkaar moeten strijden, bij oneven aantal moeten er 3 tegen elkaar strijden, totdat er 12 kandidaten over zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat is ook uitgezonden, de coach stond uitgebreid zijn of haar excuses te maken tegen de afvallende kandidaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was niet bij the voice!