Dat is al weer afgelopen.

Toegevoegd na 4 minuten:
SBS gooit de programmering opnieuw op de schop: alle programma's op primetime sneuvelen per direct.
SBS schrapt hypnoseshow Van Je Vrienden Moet Je het Hebben

Door dit besluit komt er een onmiddellijk einde aan Van Je Vrienden Moet Je 'T Hebben en de sketchshow Komt Een Man Bij De Dokter. SBS zet vanaf deze week films in om het gat op te vullen.
Geschrapt

Beide programma's worden geschrapt omdat ze na een veelbelovende start iedere week onder de maat preseteerden. De hypnoseshow van vader en zoon Brandsteder scoorde op haar dieptepunt twee weken geleden een kleine 220.000 kijkers, extreem laag voor een grote zaterdagavondshow op primetime.
Beau ontspringt de dans

Beau van Erven Dorens lijkt de dans te ontspringen. Zijn spelshow Show Me The Money gaat voorlopig gewoon door op het vertrouwde tijdstip