wat wordt er gezegd bij Raymann is laat als quintis wordt aangekondigd? (ná soko soko)

Soko Soko en dan iets wat ik versta als 'in de klapperende maneschijn' maar dat lijkt me wat eigenaardig, klapperende maneschijn. Wat wordt er wel gezegd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Misschien bedoel je de Engelstalige kreet "He's the devil in disguise"? Waarmee dan bedoeld wordt dat hij op het oog een gezellige lieve aardige man is, maar dat er meer achter hem zit dan je zo zou verwachten.
Amadea