Wanneer precies komt op Discovery de show van Derren Brown?

Kan nergens overzichtelijk zien wanneer en hoe laat..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

het komt in ieder geval op zondag en de herhaling op maandag de tijden kan ik nu ook nog niet zien maar dacht ergens rond 10uur 's avonds ik zal je de exacte tijd morgen geven dan kan ik het zien op mijn guild op tv

de afgelopen aflevering ging over geluk echt leuk zeker waard om even op te zoeken om het alsnog te kijken

Toegevoegd na 8 minuten:
gevonden het komt op zondag van 22.00 - 23.00
veel kijk plezier

Toegevoegd na 11 minuten:
is het niet al afgelopen die serie zou volgens mij maar kort op tv zijn

Toegevoegd na 14 minuten:
net een site gevonden zeggen ze last show on sunday 11 nov
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dank je wel, ga zeker kijken!!