Waar kan ik na zondag de herhaling bekijken van Jersey shore van 21.30 u?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Op tv-links.eu kan je van tevoren al de afleveringen kijken. Nu kan je daar bijvoorbeeld al de afleveringen van het volgende seizoen kijken. Dit is wel in het engels. Zodra de aflevering in Amerika op de buis is geweest komt het daar al op, dus dat is misschien ook een leuke site voor je. Gewoon naar die site gaan, dan in zoeken jersey shore intypen en je kan alle afleveringen bekijken in het engels.

Als je ze in het nederlands wil bekijken, moet dit via MTV. Ga naar mtv.nl klik daar op shows, alle shows, dan jersey shore aanklikken. Dan kom je op de homepagina van jersey shore. een beetje naar onder scrollen en je kan een seizoen aanklikken. Dan komt gelijk de eerste aflevering op je scherm. Als je dan andere afleveringen wil bekijken moet je eronder gewoon op het nummer van de aflevering klikken en voila.

Ze worden ook vaak herhaalt op mtv, jersey shore is elke dag op tv met vorige afleveringen. Dan is het dus een kwestie van op mtv.nl in de tv-gids kijken wanneer de aflevering die je wil zien wordt herhaald.