Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Nieuwe Horizon TV van UPC goed of moet ik gewoon mijn digitale tv van UPC behouden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
922

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zou er op zijn minst even mee wachten, lees vooral even de vragen/verhalen die er tot nu over gesteld zijn en je zal snappen waarom:

Beeld valt uit
Geen verbinding
Groen beeld
Toezeggingen van firmware updates omdat het allemaal nog niet lekker werkt etc.

http://www.goeievraag.nl/zoek?q=horizon&show_advanced_form=0&search_in_question=1&search_in_description=1&search_in_answers=1&show_open_questions=1&show_archived_questions=1&orderby=newest_first
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hardware is erg goed en met 6!! tuners, ingebouwde router en modem (werkend op zowel 2,6 als 5 ghz) vind je geen decoder met meer functies dan deze. Maarrr het grote probleem is de software, die is namelijk zo onlogisch en slecht dat het apparaat na een paar dagen gebruik enorm gaat irriteren. Bekijk de uitgebreide review door de mannen van hardware.info, die kramen nooit onzin uit.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
ik heb upc horizon even gehad wat een geklungel! met het instaleren en toen hij het deed kreeg ik soms ook groen beeld maar toen ben ik ook weer naar oude gegaan dus ik zou er dan ook nog mee wachte of niet doen
grtjes goeiegast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6 tuners? Nee, 8! En er is meer dat je over het platform moet weten. Ja, de Horizon bevat nog zeer veel problemen, maar heeft ook zo haar voordelen. Ik heb ze allemaal op onderstaande link beschreven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beeld valt uit
Geen verbinding
Groen beeld Heeft trouwens allemaal te maken met een slechte coax verbinding. Kwestie van de kabel of connectors vervangen.
zou lekker digitaal houden! er zit altijd een adertje onder hetgras. na geloof ik1 jaar sta je sterk heb je het recht om de aanbieding te krijgrn zoals in begin alles voor 45 euro. Horizon geeft je tv op pc tablet mobiel ect. kun je zonder upc ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding