Is het geld bij show me the money echt? Dan bedoel ik niet wat je wint maar die stapeltjes.

Toegevoegd na 1 uur:
Waarom werken ze met echt geld? Ze kunnen beter het buitenste echt doen. Dan is de beveiliging wat minder. En geven ze dat geld ook contant?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

nee, alleen de buitenste biljetten van het stapeltje zijn echt. dit oa uit veiligheidsoverwegingen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Het is wel echt, er is veiligheid genoeg. Het publiek kan niet bij het geld komen.

Zie bron.

Toegevoegd na 1 uur:
Met echt geld werken trekt meer kijkers, dan maakt een mannetje meer beveiliging ook niets meer uit want meer kijkers is meer reclamegeld en dus inkomsten. Ze geven het geld in het programma contant mee maar ik denk dat de meeste deelnemers daar niet mee over straat willen dus ze zullen het na de opname wel op een andere manier veilig over sluizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de postcodeloterij-koffertjes show werken ze ook met echt geld, net als bij deze geld show, er is beveiliging en het publiek kan niet bij het geld komen, het geld dat tijdens het spel uit het zicht verdwijnt, dat dus in het grote glazen gat valt, verdwijnt niet uit het oog/zicht van de beveiliging en is dus altijd safe!