Waarom zit Patty Brard in het programma van Uri Geller als ze alles toch eng vindt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me sowieso af waarom ze op tv komt

Het beste antwoord

Vorig seizoen was de show met haar zo’n grote
kijkcijferhit omdat ze expres (of gemeend) enorm
angstig was en iedereen er daarna over sprak.
(Heb je die gillende Patty Brard gezien met die
komkommers en dat zwaard?)

In deze nieuwe serie hebben ze haar gevraagd
dit kunstje te herhalen om kijkers te trekken.
Een beetje nadenkende kijker heeft echter door
dat ze nu alleen maar een rol speelt om het allemaal
enger te laten lijken dan het in werkelijkheid is.

It’s mindblowing -> ja ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Omdat het onzin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat sommige mensen haar gejank wél onderhoudend vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk draait het in zulke gevallen alleen om geld.
Ze krijgt er hoogstwaarschijnlijk veel geld voor, en tja, de laatste tijd doen mensen er alles voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze:
A] publiciteitsgeil is.
B] omdat ze haar rekeningen moet betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoort bij het toneelstukje dat wordt opgevoerd. Okee, een beroerde actrice, dat wel, maar het programma is dan ook niet echt een pareltje zullen wemaar zeggen. Het hoort helemaal bij de sfeer.
(Eerlijkheid gebied me overigens wel te zeggen dat ik het programma uitsluitend ken van de tussenstukjes tussen de serieuze programma's door. Zoeken ze nu een nieuwe oplichter of ene nieuwe goochelaar ?? )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het over oplichters hebt, dan is zij er een van.
Alles is gespeeld, van te voren af gesproken, alleen haar grote mond ( letterlijk ) is echt.
Maar dit is precies wat mensen willen!
Die willen sensatie en emotie zien.
Net zo lief als ze graag dingen zien mislukken op t.v. en een zangeres op haar bek zien vallen.
Het is een vorm van leedvermaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed Ed! Dikke +
Ze heeft ernstige problemen met de maandelijkse betaling van haar hypotheekje. En in dat geval vervagen grenzen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar komt zo,n meid nog ergens anders aan de bak.
Ze past precies in het programma,dat al bij het bijna huilen af is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
idd om te janken, +
Ze speelt gewoon een rol, nee ze moet bij sbs die rol spelen. Ik heb haar eens in een vraaggesprek bij de vpro gezien en toen was het best een normaal mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om meer kijkers te trekken heeft SBS 6 Patty Brard ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja kan toch ook iets eng vinden maar wel heel interessant of boeiend.
waarom kijk je naar een horror als je de film eng vind tja.

maar het zal ook wel voor de kijkcijfers zijn, mensen vinden het ook wel leuk dat ze haar elke keer weer voor paal zetten in de show. en dat zal vast wel een beetje overdreven gespeelt zijn ja
13 jaar geleden
Het progamma van Uri Geller is goedkoop volksvermaak.
Er wordt gespeeld met valse emoties, en vals sentiment.
Om het enigzins nog wat op te krikken wordt er gebruik gemaakt van Patty.
Je ziet ook duidelijk aan Patty, dat ze het speelt dat ze bang is.
Uiteindelijk draait het toch weer om geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze krijgt er veel geld voor.
Ze wil graag en veel in de aandacht.
Het meeste acteert ze heel slecht weg.