Waarom is Jensen niet meer op TV?

Gelukkig nieuw jaar iedereen:-)! Waarom komt Jensen nu toch niet meer op TV? Ik dacht dat hij pas weer begonnen was? Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

hij is vorig jaar van de buis gehaald met tegennvallende kijkcijfers. Hij had een contract met rtl, dat is ontnomen. Hij wilde vergelding. Daarom mocht hij nog een paar shows, want het is namelijk wel opvallend dat hij veel reclame mocht maken voor snafu.nl wat overigend van hem is. Ik denk dat de deal zo is gemaakt met jensen en rtl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hij zou in 2009 nog 4 show doen..
En in 2010 zou hij als het goed is wekenlijks weer op de buis te zien zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is in november weer 4x bij RTL5 met zijn show te zien geweest.
Als het goed is (en gaat) komt hij in januari weer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Het was een opwarmertje voor 2010. Hij komt dit jaar terug! +1
Wellicht zien nu zo veel mensen dat die vent gewoon niets is als een niksnut met een grote mond, net als Wilders...

Dus die mag er niet meer op, heel goed en terecht... Die man heeft geen stijl en zijn energie komt van laag niveau...

Zijn contract is waarschijnlijk gecancelled... Meestal verdwijnen zulke lui met de noorderzon en nu weet je waarom dat zo is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het een paar maanden geleden bekend gemaakt dat hij weer terug komt op TV. Het kan ook zijn dat ze nu gewoon zijn contract hebben ontbonden omdat hij een verschrikkelijkke klootzak is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat tegenwoordig onbekend Nederland vrijwillig zichzelf voor lul zet voor de rest het land. Denk daarbij aan so you think you can dance/sing/crap. We hebben RJ niet nodig voor tokkie-tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop om zijn negatieve waardering . Ik heb nog nooit zo'n slechte presentator gezien als Jensen ,daarom hoop ik alleen maar dat dat de reden is .
Hij mag weg blijven!