De oren van Octo

Waarom heeft het huis van Octo in Spongebob Squarepants wel oren maar Octo zelf niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Het huis van Spongebob is een ananas, Spongebob heeft toch ook geen groen kapsel?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het huis is trouwens zo'n geval wat op paaseiland staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Octopussen hebben in et echt geen oren. Het zou gk zijn als Octo wel oren had. Het huis heeft oren omdat de makers dat leuk vonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dingen op het huis die je oren kan noemen zijn eigelijk ramen op spongebob en Patrick in de gate te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft de tekenaar zo gedaan omdat hij dat waarschijnlijk zo vond passen.
De architect van mijn woning heeft er ook geen oren op gezet, terwijl ik ze wel heb! En ook het huis van de buren heeft geen oren, en de buren zelf hebben dat wel! Hilarisch!
Maar Octo.. die heeft waarschijnlijk wel oren, maar geen zichtbare oorschelp. Om zo goed klarinet te kunnen spelen moet je jezelf toch kunnen horen?!