kan niet alle TV zenders ontvangen, hoe kan dit eigenlijk?

Hebben een alles in een pakket van ziggo, en kijken digitaal in HD, verschillende zenders zijn niet te ontvangen zoals bijv Ned 1-2-3- rtl4 rtl 5 en sbs maar wel weer veronica en filmnet 101 en 102, maar weer niet 103 104 en 105

Hebben de smartcards al verwisseld, heb al de kabels vervangen, de recorder ertussen uit gehaald en rechtstreeks aangesloten.

Vinden het vreemd dat sommige zenders wel te ontvangen zijn, en andere weer niet waar dan tevens een melding wordt gegeven zoals: ZWAK OF GEEN SIGNAAL

Iemand enig idee waar de fout gezocht moet worden?

Toegevoegd na 2 uur:
Het betreft in de woonkamer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Je vertelt er niet bij voor welke kamer het is... Heb dit ook gehad bij mn dochters kamer op zolder... Versterker ertussen geplaatst en probleem was verholpen..