Wanneer werd Lieve Paul/X De Leeuw met een prinses Laurentien uitgezonden?

Lang gezocht, maar kan de uitzenden. Een vrouw lijkt erg op prinses Laurentien en omdat ze vaak voor haar wordt aangezien wil ze voor één keer zich helemaal laten omtoveren tot de prinses: daarna nooit weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
13 jaar geleden
Wat is de bedoeling van dit plaatje?

Het beste antwoord

Rob, mail even naar het programma van Paul de Leeuw. Zij hebben het zo voor je opgezocht.

mooiweerdeleeuw.vara.nl/pop_mailredactie.php

Ik heb de echte Laurentien wel gevonden, maar niet de dubbelganger.

en anders je vraag op de fanclub van Paul zetten.
http://www.pauldeleeuwfansite.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat was op zaterdag 12 september 2009, in de eerste Lieve Paul van dat seizoen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook dat het die uitzending was, maar dat is met de echte Laurentien. Er is ook nog een uitzending geweest met een look a like.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, die had ik ook gevonden. Maar van een dubbelganger kwam nergens iets met google voorbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, maar in ieder geval heel veel dank voor je hulp!