komt er een nieuw seizoen van de tv-serie Chuck?

Toegevoegd na 3 uur:
ik bedoel een seizoen 6?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Chuck bestaat uit 5 seizoenen en daar zal het ook bij houden.
De finale aflevering (van seizoen 5) zal waarschijnlijk een dubbele aflevering zijn en zal een gesloten einde hebben waardoor je ook kan merken dat er geen nieuwe seizoenen meer komen.

Toegevoegd na 19 uur:
een seizoen 6 gaat niet meer komen. Ik zou het zelf ook raar vinden als ze toch besluiten om een nieuw seizoen te maken, wat kunnen ze nog meer bedenken?
Misschien een film of spin off (nieuwe serie met een paar personages)?

volgens http://www.tvedge.net/?p=23377

'Unfortunately, NBC has decided to end (cancel) Chuck and make Season 5 it’s last season. NBC has said that this decision is final and after Jan 27th 2012, no more new episodes of Chuck will air on TV. But, who knows? Maybe we’ll get a Chuck movie in few years?'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op IMDb is nog geen nieuws te vinden over een nieuw seizoen na het laatste seizoen(seizoen 5)
Er is dus nog niks bekend gemaakt.
Serie's kunnen zomaar gecanceld worden,zelfs als ze succes hebben dus het is afwachten.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chuck krijgt een vijfde seizoen, dit maakte NBC vrijdag (13 mei 2011) bekend. Het vijfde seizoen zal bestaan uit 13 afleveringen en zal tevens het laatste seizoen zijn van Chuck.

Chuck gaat over een "computernerd" die werkt bij een Buy-More winkel. Op een dag ontvangt Chuck een e-mail van een oude vriend die bij de CIA werkte, deze e-mail bevat alle grote geheimen van de wereld, deze geheimen worden ook wel "the intersect" genoemd. Door deze e-mail te openen bevat Chucks brein al deze gegevens. Alle geheimen diensten zoals de NSA en de CIA zijn opzoek naar deze intersect, met alle gevolgen van dien.
Volgens mij heeft comedy central de vierde serie uitgezonden maar als je de vijfde al via Amerika hebt bekeken komt er geen serie meer (ik weet dus niet welke serie jij als 'laatste' ziet). De vijfde serie is dus definitief de laatste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klopt dat de serie inmiddels is afgelopen,ik heb dat inmiddels ook gevonden ,op IMDb stond dat niet.