Wat doen ze tijdens een pauze in een finale bij bijvoorbeeld tvoh?

Als bijvoorbeeld Tijdens een eliminatie een pauze komt? Wat gebeurt er dan daar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ze gaan even oefenen, plaspauze voor de jury, koffie bijtanken voor de jury, enkele checks doen m.b.t de techniek.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tijdens de Giro-555 actie van vorig jaar (of daarvoor zelfs) kon je per abuis via internet meekijken met de streaming.

Zo gingen ze oefenen met het uitreiken van de uiteindelijke cheque, mensen die geinterviewd werden mochten even oefenen... etc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En ook bijschminken - als er veel gezweet is, of gehuild....
Wat iedereen doet in een pauze, eten, plassen, poepen, wachten.