Waarom zitten Zack en Cody tegenwoordig op een boot?

Ze woonden toch in een hotel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat je wilt weten wat het verhaal er achter is, maar het is inderdaad een spinoff, het is overigens gestopt op 6 mei 2011 werd de laatste aflevering gemaakt. Het verhaal van het schip:

Het is het schip van Londons vader, hij denkt dat dat de enige plek is waar London meer kan leren omdat het schip ook een school heeft (Seven Seas). De jongens zitten daar omdat hun moeder een soort kostschool zocht voor de jongens en zo kwam het samen met London.

"In de show bevinden Zack en Cody zich op het luxe cruiseschip S.S. Tipton van Londons vader. Het cruiseschip vaart over de wereld met toeristen en studenten. De studenten volgen de klassen aan de Zeven Zeeën School op het achtste dek. De vader van London denkt dat het de enige school is waar London een betere student zal worden. Maar op zee hebben Zack en Cody hun ogen op ellende en London moet leren een "fabu-less" leven te leiden, ook als dat betekent dat ze haar kamer moet delen met het plattelandsmeisje Bailey uit Kansas. Ondertussen regelt Mr. Moseby de zaken op het cruiseschip. Het cruiseschip reist de hele wereld rond en doet landen aan als Italië, Griekenland, India en de Verenigde Staten, waar de hoofdrolspelers verschillende culturen leren kennen."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hallo

ik denk niet dat jij de eerste aflevering hebt gezien maar ze moeten daar heen om meer te leren ( ik hoop dat ze op die boot een kapper hebben want dat kapsel ziet er niet uit hahaha )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De afleveringen met Zack en Cody in het Tipton Hotel (The suite life of Zack and Cody) is eind 2010 gestopt. Ze maken er geen nieuwe afleveringen voor. Maar omdat de serie zo populair was is er een spin-off gemaakt genaam The suite life on deck. Het is eigenlijk een vervolgserie alleen dan op een andere locatie, namelijk een schip de S.S. Tipton in plaats van het Tiptonhotel.