Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heetdatprogramma van een family met een meisje en haar zus en haar ouders en als huisdier een aap, die de wereld rondtrokken met een camper ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
8.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Expeditie Berenklauw als ik me niet vergis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The Wild Thornberrys.

Ik vind geen Nederlandse vertaling van de titel van de serie, maar de serie draait om de familie Berenklauw, volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Wild_Thornberrys
(Lees meer...)
Antoni
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Graag gedaan! Ik kende de serie niet, maar vond een antwoord op een andere manier: via de website www.tineye.com kan je een plaatje of een foto uploaden en dan laat de website weten waar dat plaatje of die foto verder nog op Internet is terug te vinden. Op een van de websites van de "oplossingen" vond ik een Russische tekst. Die heb ik laten vertalen via Google en zo vond ik, met het plaatje uit jouw vraag en met de website www.tineye.com , het antwoord op je vraag.
het is The Wild Thornberrys. ( in nederlands:: de familie berenklauw) Ik kon er eerst ook niet op komen! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding