weet iemand op welke dag en hoelaat icarly met one direction op tv komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.5K

Antwoorden (2)

Het is de tweede aflevering van het zesde seizoen. Je kunt het ten allen tijde hier bekijken: http://onedirectionholland.blogspot.nl/2012/04/icarly-igo-one-direction-full-episode.html
Pas in de herfst kan je deze op de televisie gaan zien.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit weekend is icarly weekend, en igo one direction komt op tv, alleen zeggen ze natuurlijk geen dag en tijd...
Vanaf 5 augustus 2012 zal dit seizoen (iCarly (seizoen 6) in Nederland uitgezonden worden met de aflevering iGo One Direction.

de betreffende afleverenig is de 2de van seizoen 6

"iGo One Direction"

Carly komt ziek thuis na een reis en ontdekt dat One Direction de uitnodiging om te komen spelen in de show heeft geaccepteerd. Niet lang nadat ze aangekomen zijn, wordt bandlid Harry ook ziek. Ze realiseert dat hij zich ziek speelt omdat hij dan aandacht krijgt, en ze bedenken een plan om hem terug te krijgen door te vertellen dat Gibby nu in de band zit. Ontertussen wordt Spencer een personal trainer en geeft hij een meisje een make-over.
Gastrollen: One Direction als henzelf en BooG!e als T-Bo

http://nl.wikipedia.org/wiki/ICarly_(seizoen_6)

5 augustus word aflevering 1 uitgezonden de uitzending hierna is dus "iGo One Direction" word het wekelijks uitgezonden zou het dus 12 augustus zijn.