Hoe heet het Italiaanse restaurant waar een Amerikaanse docusoap over is gemaakt?

Het werd ongeveer 5 jaar geleden uitgezonden op een Nederlandse commerciele zender. Het ging over een Italiaans restaurant in New York en zijn oma maakte de gehaktballen. Er was altijd mot met personeel. Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan en of het restaurant nog bestaat.

13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je nog op welke zender het werd uitgezonden?
Annswers
13 jaar geleden
Ik dacht SBS6, maar kan me ook vergissen. Het was iig niet op Veronica. Werd op tijden uitgezonden dat haast niemand tv kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou er keek niemand denk ik
ik weet t niet ik woonde toen al niet meer in NL

Het beste antwoord

Bedoel je de docusoap The Restaurant? Hierin wordt het reilen en zeilen in een Italiaans restaurant gevolgd; de eigenaar is Rocco DiSpirito. Z'n moeder Nicolina maakt de gehaktballetjes. Hoe het restaurant heet vertelt het verhaal niet.

Uit het artikel dat ik erover vond lijkt het om een wel héél actueel programma te gaan; het stukje is namelijk geschreven op maandag 6 september 2010...Wat blijkt: het is de website van de Nieuwzeelandse krant The NZ Herald.

Ik denk dat jij dit restaurant en dit programma bedoelt, alleen wordt de docusoap nu pas in Nieuw Zeeland uitgezonden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb de serie zelf nooit gezien. Ik weet ook niet of het restaurant nog bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Het is deze! Bedankt, met de info kan ik vast meer info vinden.