De zenders comedy central en discovery channel zijn weg op mijn televisie, hoe kan ik ze weer terugkrijgen?

Ik heb digitale televisie van ziggo en sinds begin van de maand staan de zenders comedy central en discovery channel niet meer op de lijst. Als ik naar het nummer zap met de afstandsbediening waar vroeger discovery channel of comedy central zaten, dan ga ik gelijk naar de volgende zender.

Het is ook dat als ik op de elektronische programma gids kijk dan gaat het van 1-2-3-...-12-13-15-16-18
Dus 14 en 17 waar vroeger comedy central en discovery channel zaten ontbreken.

Hoe kan ik ze terugkrijgen?

Toegevoegd na 1 dag:
Laat maar zitten, we kregen een update en nou zijn ze er weer.

Toch bedankt

Toegevoegd na 1 dag:
Laat maar zitten, we kregen een update en nou zijn ze er weer.

Toch bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (2)

Dit zijn hd zenders geworden...dus je hebt minimaal de hd ontvanger van ziggo nodig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De niet HD maar wel digitale kanalen zijn:
Discovery Channel = 917
Comedy Central / Kindernet = 914