Hoe heet dat ene programma waar mensen allemaal hindernissen over moeten gaan en als ze vallen in het water komen?

Er is ook een kinderachtige versie van en dat heet spetterslot maar hoe heet dat andere leuke dat Nederlanders en Belgen tegenelkaar moeten...

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
11.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel een erg lange naam voor een tv programma ;-)

Het beste antwoord

Ik denk dat je 'Wipe Out' bedoeld als antwoord op je vraag.
De tv show waar de Belgen tegen de Nederlanders moeten strijden heet 'Now or Neverland'.
Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien bedoel je 'De 7 plagen' waarin Nederlanders en Belgen ook tegen elkaar speelde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi uitgelegd en inderdaad het programma wat ik zocht (zoals alle andere reacties op 1 na) en nog meer leuke andere keuze mogelijkheden om te gaan kijken! Heel erg bedankt!
Ook de andere heel erg bedankt! Dankzij jullie kon ik binnen een minuut m'n programma kijken!

Andere antwoorden (7)

Whipe-out!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
ik denk dat je Whipe out bedoelt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mijn dochter is dat wipe out
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is spetterslot en wipe-out veel kijk plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je het Tros Stedenspel bedoelt want dat is nederland tegen belgie, en niet wipeout.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij presenteert Yolanthe dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook Ninja Warriors Nederland zijn, dit was bij SBS op tv in 2017.
Het werd opgenomen in de Werkspoor Kathedraal in Utrecht.
Hier zijn filmpjes van te vinden op YouTube. Google maar gewoon dan kom je ze tegen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Aangezien de vraag is 2012 werd gesteld is dat onmogelijk.