Hoe heet het programma dat in de jaren 90 op tv was dat was gespeeld met poppen zoals een soort barbie, ken en een superman?

Het was een heel raar programma, ik geloof dat het werd uitgezonden op villa achterwerk. Het waren alleen poppen met een soort barbie een Ken en ook een superman en nog wat dingen. Ik zie het helemaal voor me maar ik heb geen idee hoe het programma heet! Ik hoop dat iemand me kan helpen :P

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
Thunderbirds?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee :(

Het beste antwoord

Action League Now! is denk ik het programma waar je op doelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaa!! :D super bedankt