Bij oh oh Tirol zocht Tatjana een aansteker. Maar die kon ze niet vinden een daarom stak ze haar sigaret aan met een steekvlam van deoderant.

Maar daarvoor heb je ook toch vuur voor nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft de gemiddelde 'Oh oh Tirol' kijker waarschijnlijk toch niet door. ;-)
paulus811
13 jaar geleden
Nee, dat gaat de gemiddelde Oh oh Tirol kijker waarschijnlijk ook uitproberen. Brandwondencentrum Beverwijk, trek alle verloven van het personeel maar in.

Antwoorden (6)

Ja, dat klopt. Ze had ook een aansteker, maar die deed het niet goed genoeg, vond ze. Vandaar dat ze de deo erbij gebruikte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar 4 minnen? Het is inderdaad gezegd bij dat programma erna dat die aansteker het niet goed deed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, klopt. Ik zie op i phone niet sat ik minnen heb gekregen.
Nou ja, ws gegeven door freaks...
Waarschijnlijk gebruikte ze de vonk van een lege aansteker.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd.. In de uitzending van jense vertelde ze dit..
waarschijnlijk gaf de aansteker wel een vonk genoeg om deo mee aantesteken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ze had toch ook een brander? ik weet niet hoe zo'n ding heet maar die gebruiken ze ook bij het maken van crème bruleé
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar het staat zo toch veel stoerder en cooler op tv. het gaat gewoon om de kijkcijfers.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet echt slim en vooral bedoeld om op te vallen. In de deo zit inderdaad drijfgas dat licht ontvlambaar is. Je hebt alleen een vonkje nodig om dat te laten ontsteken. Je kan hier serieuze brandwonden aan overhouden, dus probeer het niet na te doen ...