Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij oh oh Tirol zocht Tatjana een aansteker. Maar die kon ze niet vinden een daarom stak ze haar sigaret aan met een steekvlam van deoderant.

Maar daarvoor heb je ook toch vuur voor nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
970
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft de gemiddelde 'Oh oh Tirol' kijker waarschijnlijk toch niet door. ;-)
paulus811
13 jaar geleden
Nee, dat gaat de gemiddelde Oh oh Tirol kijker waarschijnlijk ook uitproberen. Brandwondencentrum Beverwijk, trek alle verloven van het personeel maar in.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, dat klopt. Ze had ook een aansteker, maar die deed het niet goed genoeg, vond ze. Vandaar dat ze de deo erbij gebruikte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar 4 minnen? Het is inderdaad gezegd bij dat programma erna dat die aansteker het niet goed deed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, klopt. Ik zie op i phone niet sat ik minnen heb gekregen.
Nou ja, ws gegeven door freaks...
Waarschijnlijk gebruikte ze de vonk van een lege aansteker.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd.. In de uitzending van jense vertelde ze dit..
waarschijnlijk gaf de aansteker wel een vonk genoeg om deo mee aantesteken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ze had toch ook een brander? ik weet niet hoe zo'n ding heet maar die gebruiken ze ook bij het maken van crème bruleé
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, maar het staat zo toch veel stoerder en cooler op tv. het gaat gewoon om de kijkcijfers.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet echt slim en vooral bedoeld om op te vallen. In de deo zit inderdaad drijfgas dat licht ontvlambaar is. Je hebt alleen een vonkje nodig om dat te laten ontsteken. Je kan hier serieuze brandwonden aan overhouden, dus probeer het niet na te doen ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding