Kinderen blij maken en disneyland promoten voor meer bezoekers, en daar weer zo veel mogelijk verdienen aan intree, eten en andere dingen. Dus, veel geld verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eh... mensen vermaken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amusement.

Mensen amuseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maken van winst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kinderen een bepaald beeld/les van het leven geven, dus leren en amuseren.

Ik heb persoonlijk een ander beeld op disney en zijn hele aanhang. Bekijk even de youtube video.