waar kan je je eigen opgeven voor miljoenenjacht? ik zou best mee willen doen maar ik weet niet waar je je eigen op kunt geven alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
52.7K

Het beste antwoord

Als u kans wilt maken om kandidaat te worden bij Postcode Loterij Miljoenenjacht kunt u nu bellen met 0909-0092 (15cpm). Als u de gelukkige winnaar bent van een plaatsbewijs, ontvangt u van ons een officiële uitnodiging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opgeven voor miljoenenjacht kan niet.
Het is een loterij *Postcode* en daarvoor moet je je wel opgeven, om ooit in aanmerking te komen voor het spel.

Toegevoegd na 6 minuten:
Plaatsbewijzen worden door de Postcode-loterij verloot onder deelnemers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je mailadres bekend is(anders kun je je aan melden voor de nieuwsbrief)https://miljoenenjacht.postcodeloterij.nl/
Krijg je af en toe een mail van de postcodeloterij en dan kun je meedoen en dan kun je geselecteerd worden om in de studio te kunnen komen.