weet iemand hoe deze serie oude serie heet?

Toen ik een jaar of 5 was (1992 / 1993) was er een korte(?) serie op tv over een blinde Chinese jongen. Ik begreep er verder weinig van want was meen ik Engels ondertiteld, maar was helemaal weg van de muziek in de serie.
Heeft iemand een idee over welke serie ik het heb? Laat het me graag weten, ik zal erg dankbaar zijn :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Misschien kan dit je op weg helpen, een lijst met allerlei series uit die tijd.
Met heel veel geluk, laat de titel toch een bel rinkelen
Ik zal nog verder zoeken

Toegevoegd na 3 uur:
het valt niet mee, ik heb hier nog een site gevonden die claimt dat ALLE series die ooit op de nederlandse tv zijn geweest hierin staan dus als je nog IETS van de titel weet kun je daar ook in zoeken.

Als je hem vindt hoor ik het graag

succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt, ik zal het je zeker laten weten als ik m heb gevonden!
*het is inderdaad een lastige
+10 :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duudelijk :)
zie reactie op je antwoord
kom op die site ook een hoop leuke series tegen uit mijn kindertijd, bedankt