waar woont ariena grande op dit moment?

lievelings actrice van me, nu ik ook dus al een klein tijdje in usa woon, wou ik weten waar actrice woont, weet iemand het?

Toegevoegd na 7 minuten:
/CItyboy: Hartstikke bedankt!, tis niet zo ver, ongeveer 20 kiiometer van me vandaag, bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

volgens answers.yahoo.com: 265 S. Federal Hwy Suite 331 Deerfield Beach, FL 33441
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Dat is het adres van een UPS Store; waarschijnlijk heeft ze een postbus daar.