weet iemand waar ik alle star wars afleveringen kan kijken in het nederlands?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Cartoon Network zijn Nederlands ingesproken afleveringen van Star Wars 'The Clone Wars' te kijken.
Je hebt trouwens ook de optie gwn de Engels gesproken versie te kijken.
Op RTL 7 komt morgen ook Star Wars 'The Clone Wars' (=9 april om 16.20)geen idee of dat ingesproken is,zal waarschijnlijk ondertiteld zijn.

Antwoorden (1)

Gratis kan het natuurlijk niet.
Of je wilt het illegaal downloaden. (Wat natuurlijk illegaal is en dus niet mag)
Of je moet alle films huren bij een videotheek of iets anders :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Downloaden is niet per definitie illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Downloaden is niet illegaal.