zijn er TV's waarop de lettergrootte van de ondertiteling is te wijzigen? Hierbij bedoel ik niet 888 van teletekst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Volgens mij is dit niet mogelijk omdat de ondertiteling er later onder "geplakt" wordt en tegelijk met het inkomende signaal binnenkomt. Een optie zou zijn om op zoek te gaan naar een rechthoekige loep/vergrootglas die de breedte van je tv heeft en de hoogte van 2 regels ondertiteling. Een andere optie is een grotere tv kopen met als mogelijk nadeel dat de rest van het beeld (personen e.d.) te groot wordt.