Wat te doen als UPC mediabox defect is?

Ik ben sinds kort van KPN digitenne overgestapt naar UPC digitale TV, maar nou is mijn vraag wat gebeurt er wanneer deze defect raakt(Door bijvoorbeeld: software fout of hardware) moet je dan betalen voor een nieuwe of wordt deze automatisch vervangen? en hoe gaat dat precies in zijn werk?

alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet ze bellen dan kunnen ze je een nieuwe sturen je moet dan de box die stuk is terug sturen maar dat leggen ze je per telefoon uit ik had dat ook het was binnen drie dagen opgelost

als je net een mediabox hebt en deze werkt niet wordt hij in de regel kosteloos vervangen. je krijgt met iemand van de klantenservice te maken waarmee je een aantal stappen doorloopt om te kijken of je zelf niet iets verkeerd hebt gedaan tijdens de installatieprocedure. als het defect idd zit in het apparaat -heb ik gehad in het begin- kreeg een nieuwe opgestuurd en de oude kon ik ook gratis retourneren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100