Hoe kreeg de goochelaar van Hollands Got Talent het voor elkaar om een ballon op te eten?

Hoe kreeg Jan van Hollands Got Talent het voor elkaar een opgeblazen lange figuurballon op te eten? Ik vond het zo bizar om te zien! Ik ben benieuwd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als je keel goed glad is kan je bijna alles in slikken. De slokdarm is van ongeveer het zelfde materiaal gemaakt als de vagina wand dus die kan super goed uitrekken. En als je goed keek zag je dat hij die ballon niet helemaal opblies hierdoor kon de lucht zich goed verplaatsen. En gin het makkelijk.