komt er een seizoen 4 van oh oh cherso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik hoop het niet, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha dat wou ik ook al zeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit me bij jullie aan.

Het beste antwoord

sterretje was laatst in koffietijd en toen gaf hij aan dat er waarschijnlijk geen 4e komt, en daarnaast hebben de cherso leden er ook geen zin meer in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn tot nu toe "pas"/"al" (streep door wat niet van toepassing is) twee seizoenen van Oh Oh Cherso geweest.

Ik vermoed dat RTL wel plannen heeft voor een derde seizoen, maar een paar "smaakmakers" heeft al gezegd niet meer mee te werken, dus in hoeverre een derde seizoen dan nog een succes wordt is maar de vraag en als het derde seizoen geen succes wordt, dan zal een vierde seizoen er helemaal niet inzitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het derde seizoen is al geweest... Oh Oh Tirol hoort ook bij cherso ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat heet Oh Oh Tirol en dus niet Oh Oh Cherso
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een van de meest DECADENTE TV-progs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En is decadent hier dan bedoeld als synoniem voor plat, banaal of slecht?