Waarom is de personage Carol in Friends veranderd gedurende de serie?

In het begin was dit een andere actrice dan later in de serie. Wat was de reden voor deze verandering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
7.9K

Antwoorden (1)

Anita Barone speelde maar één episode Carol. Daarna was de rol voor Jane Sibbett.
Anita Barone had auditie gedaan voor één van de drie vrouwelijke hoofdrollen in de show, maar kreeg die niet. De producenten boden haar daarna de rol van Carol aan. Maar toen ze die één reeks gespeeld had besloot ze dat zij liever een meer fulltime rol wilde, en ze vertrok om naar andere mogelijkheden te kijken. Zodoende werd ze vervangen door Jane Sibbett.
Amadea