Wat is het reclamespotje waarin een man in de supermarkt voor de kassa staat en een bod doet wanneer de kassiere zegt "dat wordt dan ... Euro!"

Ik had namelijk een tijdje geleden voor de gein exact dit idee opgestuurd naar marktplaats.nl

Leek me wel een leuk spotje voor hen, zodat ze vervolgens zeggen "weet waar u moet onderhandelen, marktplaats.nl" zoiets.

Een vriend van me zei vandaag dat hij laatst zo een spotje op tv heeft gezien. Hij wist alleen niet meer van wat. Kan iemand mij vertellen welk spotje dit is, en hoe lang het al bestaat wellicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Je bedoelt denk ik de UPC reclame; dat ze de prijzen gehalveerd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even kijken op youtube..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O je bedoelt deze:
http://m.youtube.com/watch?v=mMDVRvMGqTI Ja, dat kan wel.. Maar die vriend van me zei geloof ik dat het een man was die voor de kassa stond en dat hij een specifiek bedrag bood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht ook aan deze.
Ik bied de helft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Irritante reclame. Maar hij blijft wel hangen dus hij werkt wel