Wat is de doelgroep van het tvprogramma 'businessclass'?

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is een keer goed beetgenomen door rambam, zie hier
http://zappen.blog.nl/vara/2011/08/25/vara-laat-harry-mens-nepproduct-aanprijzen-in-business-class

Het beste antwoord

De makers van het programma (zie bron) omschrijven de doelgroep als volgt:

"Breed, met een nadruk op Business-to-Business en hoger welstandig".

Daarbij kun je zowel denken aan (particuliere) beleggers die willen investeren in (nieuwe) producten of diensten, als aan ondernemers die bepaalde producten of diensten willen kopen of verkopen.

Business Class is in feite een programma dat volledig wordt gefinancierd door de mensen en bedrijven die tijdens de uitzending aan het woord komen. Ondernemers kunnen gewoon zendtijd bij het programma inkopen. Voor alle items die aan bod komen wordt betaald. Alles is te koop:

- een interview met gastheer Harry Mens
- een begeleidend filmpje (op locatie in binnen- of buitenland) ter ondersteuning van het interview
- deelname met een Suze-item: een film op een locatie in Nederland of in het buitenland
- deelname met een keuken- en wijnitem in de studio
- billboarding (sponsorvermelding voor en na het programma)
- commercials in de verschillende commercialblokken (desgewenst ook door Business Class te produceren)
- adverteren op de website

Een soort "Ster-blok" van en voor ondernemers dus.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ondernemers, zakenmensen, etc.