ze zeggen dat one direction elke zaterdag op nikelodeon komt, maar hoe laat?? (in nederland)

ik wil graag weten hoe laat one direction op nickelodeon komt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Het volgende bericht kwam vandaag via RTL op het internet. Conclusie : er zijn plannen, maar er zijn nog geen opnamen geweest. Dus staan er ook nog geen programma's definitief gepland of geprogrammeerd. Er wordt dus aan gewerkt. Lees even het bericht, dan ben je weer helemaal bij !

Boyband One Direction krijgt eigen tv-show

One Direction krijgt een eigen televisieshow op kinderzender Nickelodeon. Wat voor soort show de Britse boyband krijgt, is nog niet bekend.

One Direction krijgt een eigen televisieshow op Nickelodeon. Dat heeft de kinderzender bevestigd via Twitter. Wat voor soort show de Britse boyband krijgt, is nog niet bekend.

"De geruchten zijn waar. We zijn bezig met een project voor One Direction", twitterde de Amerikaanse tak van Nickelodeon. "Welkom bij de familie." Niet alle fans van One Direction zijn blij met de komst van een tv-show, lieten ze blijken via Twitter. "Als Justin Bieber het redt onder Nickelodeon, kan One Direction het ook", was een van de vele boze reacties. "Blijf trouw aan muziek en alleen aan muziek", luidde een andere smeekbede. Als het aan One Direction ligt, blijft het niet alleen bij televisie. De heren hebben ook plannen voor een film, onthulde bandlid Harry Styles eerder deze maand. "We willen graag een film in de stijl van een documentaire", legde de 18-jarige zanger uit. Styles nam in 2010 net als zijn bandmaatjes Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne en Louis Tomlinson deel aan de Britse X Factor. De jury besloot de jongens bij elkaar te zetten en verder te laten gaan als One Direction. De boyband eindigde als derde. Hun debuutalbum Up All Night wordt dinsdag uitgebracht in de Verenigde Staten.