Waar kan ik de afleveringen van Made terugkijken van seizoen 11?

Ik zoek een aflevering van Made, aflevering 40 van seizoen 11.ik heb al op veel site's gezocht maar nergens kan ik deze terug kijken en op de amerikaanse mtv site kan ik hem niet afspelen doorat dat niet kan in nederland ofzo. er hoeft niet per se ondertiteling onder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

In Nederland is dit seizoen of net op tv, of nog niet op tv geweest, dan worden ze dus inderdaad afgeschermd, anders kijkt er niemand meer naar de tv, de enige plek waar in afleveringen kon vinden was inderdaad via de amerikaanse MTV, maar daar kun je ze inderdaad niet kijken, je kunt eventueel kijken of er en torrent van te vinden is, maar kon op extratorrents.com niets vinden. ben bang dat je zult moeten wachten tot deze op MTV.nl te vinden is.
succes!