Kun je tijdens 'The Battle' van Maak de Smaak bijhouden hoe goed jou verzonnen smaak het doet?

Ik las net op de site het volgende: 'Mijn #smaak bij de battle van #Lays heeft meer dan de helft van de #battles gewonnen! Niet gek, toch? #maakdesmaak'

Hoe weet diegene dat? Is er overzicht waar je dit kunt bijhouden oid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een battle niet met maar 1 andere smaak? Als je meer dan de helft hebt gewonnen ga je het niet redden, dat doen namelijk de helft van alle smaken ;) Je zult bijna alle battles moeten winnen!

Antwoorden (1)

Je krijgt om de zoveel tijd een mailtje, ik geloof dat het hier simple een survival of the fittest contest is
de mijne deden/doen het ook redelijk ;)