Waarom moeten de kandidaten van Lingo de door hun genoemde (ant)woorden altijd s-p-e-l-l-e-n?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Zodat er geen twijfel bestaat welk woord bedoeld wordt.
Stel je zegt: 'kanton' (en dat is dan fout) en later blijkt dat 'karton' het juiste antwoord is, kun je niet zeggen 'dat zei ik straks al!

Toegevoegd na 49 seconden:
Of dat je nadat de letters nagekeken zijn nog kunt zeggen 'nee, ik bedoelde eigenlijk....'
Snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Anders zou de presentator z-w-e-l-l-e-n kunnen verstaan.