Wat zou er gebeuren als alle deelnemers op dezelfde, juiste mol zitten in 'Wie is de Mol?'

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vragen worden steeds specifieker omdat er steeds minder deelnemers over blijven. Ook al zitten alle deelnemers op dezelfde mol, ze weten niet alle antwoorden.

Het beste antwoord

Hele kleine kans dat dit gebeurt maar als het gebeurt zullen ze toch bepaalde vragen verschillend beantwoorden dus wordt er gewoon gekeken wie de test het best doet. Als meerdere mensen het precies even goed doen gaat het om de snelheid van het maken van de test.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan gaat het erom wie de test helemaal goed maakt, en als ze hem allemaal goed hebben gaat het erom wie het snelst is. De langzaamste gaat er dan uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk gebeurt dit niet, want dat soort programma's worden vaak al uitgedacht en min of meer vastgesteld voordat het op tv komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je? Het gaat hier om gedachtes van de kandidaten, die kun je niet van tevoren vaststellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
annieke suggereert dat het helemaal gescript is