hoe heet het liedje dat vroeger wel eens op nickelodeon kwam?

zo'n 4 jaar geleden kwam op nickelodeon wel eens na de zoveel programma's een liedje dat werd gezongen door (4?) jongens bij een soort kasteel en het ging over een meisje wat "gevangen werd gehouden" door een andere jongen. hoe heet dit liedje ook al weer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Volgensmij bedoel je het nummer blijf van mijn meisje af van kix
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=VUx_JclU5gM