hoe komt het dat nu tv programma's of films zo laat op de avond beginnen?

bijvoorbeeld na 22u op een gewone werkdag meestal de interessantste programma's..!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel documentaires en zo komen vaak pas om half elf, en de speciale 'afsluiters' zoals Pauw & Witteman. Gelukkig is veel via uitzending gemist of sites van de omroep zelf terug te zien.

Antwoorden (2)

Simpel. De best bekeken programma's komen op prime-time. Blijkbaar zijn jouw interessante programma's niet van de best bekeken soort.

Gelukkig bestaat er nog zoiets als een recorder (DVD of VHS) en genieten wij op onze eigen tijd van die interessante programma's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaken verschillen, jíj vindt de progr na 22 uur interessant.
Voorheen en nu ook beginnen er nog steeds films om 20.30 uur, da's al jaren zo.
Wel zijn er steeds meer zenders bij gekomen, die moesten weer samen, vd regering moet er ook informatief gemaakt worden... En elke omroep wil zoveel mogelijk kijkers trekken dus ze proberen allemaal het beste program te maken, wat op een bepaald tijdstip kan concurreren met het program wat een andere zender op dat moment uit zendt.