Zijn er ook sites die bijhouden wanneer er nieuwe series of oude series opnieuw beginnen op tv?

Ik weet het, torrents etc., maar via tv series volgen heeft soms mijn voorkeur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gids?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, die zegt niet pas op over twee weken begint "The Nanny" voor de 31ste keer van voor af aan op RTL5. Daar staat gewoon vr. 18:00 The Nanny (zonder nr.). Vandaar dat ik niet begrijp dat iemand tv kijken boven downloaden zou verkiezen, downloaden:
-soms betere kwaliteit (ongesneden HD, als je even zoekt)
-kijken wanneer jij wil
-je mist nooit een aflevering
-je bent op een gegeven moment up to date (soms loop je een jaar of meer achter)
-geen wisseling in volgorde tv voordelen:
-je hoeft niet te downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat denken jullie van series die nieuw zijn zoals het 2e seizoen van een of andere nederlandse serie. Als die nog nooit is uitgezonden kun je die natuurlijk niet downloaden en dan is het inderdaad wel handig om een paar weken van te voren te weten wanneer deze weer op tv komt.

Antwoorden (1)

Over sites die bijhouden of er iets nieuws op de Nederlandse Tv komt weet ik niet.
Of er iets nieuws op andere sites komt weet ik ook niet.

Wat ik wel weet is een site.
Die elke keer update als er bijvoorbeeld net een nieuwe aflevering van bijv. Two and a half men op tv is gekomen.
( daarmee bedoel ik de Americaanse TV, zoals iedereen al weet duurt het voordat een aflevering in america in nederland wordt uitgezonden best lang )

Met films hetzelfde verhaal.
Is er een film pas nieuw in de bioscoop geeft je de site het aan en kan je het ook gelijk bekijken.

Het werkt op stream dus je kan het bekijken zonder te downloaden.

1channel.ch