Ik zag net op SBS6 het programma De 25, waarin je een duits tv-programma zag. Ik ben op zoek naar de titel van dat programma?

Het was een soort Duitse versie van 'Hoe schoon is jouw huis' waarin een man compleet door het lint ging naar de vrouwelijke schoonmaakster en presentatrice van het programma.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Dat is het programma jou vrouw mijn vrouw. Het programma waar twee echtparen met elkaar de vrouw ruilen. Dus geen schoonmaakster.