Wat is het originele nummer van de nieuwste Heineken reclame?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.7K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je dan deze: http://www.youtube.com/watch?v=Bywh_r0bvGs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee deze was het niet amadea
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangepast.
Amadea
12 jaar geleden
Kan je dan de link verschaffen waarin het gevraagde filmpje te zien is, nippeltje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het nummer hieronder van ikkenietweten bedoelde ik

Het beste antwoord

Het is Mette Lindberg met 'The golden Age"

Toegevoegd na 5 minuten:
Mette is de zangeres (lijkt veel op Duffy), maar de band heet "The Asteroids Galaxy Tour".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo horen we hier "Jaan Pehechaan Ho" van Mohammed Rafi uit de Bollywoodfilm "Gumnaam" (1966).

Toegevoegd na 51 minuten:
Het nummer dat je hoort is origineel van The Coasters en heet "Love Potion Number 9".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat bericht is van 10 oktober ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft u juist geconcludeerd, maar wat probeer je er mee te zeggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha of dat dan wel van de nieuwe heineken reclame kan zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken deze nog niet eens, heb hem nog niet op tv gezien. Misschien alleen nog maar in de bios te bewonderen? Of heb ik hem gewoon gemist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze is het niet jammer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opgedateerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het nummer hieronder van ikkenietweten bedoelde ik
Amadea
12 jaar geleden
Toch is dat een ouder filmpje dan deze, dus de vraag klopte niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een ouder filmpje (?), maar het is zeker de nieuwste reclame van Heineken. Dus de vraag klopt wel.
Er zijn nog oudere versies:
Het origineel is van de Clovers -Love Potion number 9
http://www.youtube.com/watch?v=KtiLP62M8os

The Searchers - Love potion number 9 is een cover van dat nummer uit de jaren 60.
http://www.youtube.com/watch?v=tA6wySeeb6I

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=7rXhXLsNJL8 en die zou zelf jaren 50 kunnen zijn. Dat zijn nummers die veel gecoverd zijn.

Toegevoegd na 15 minuten:
Update:
Als extra informatie en omdat het 1e antwoord toch dichter bij het origineel zit dan het 2e - meer met plussen gewaardeerde, maar toch foute - antwoord, hier een stukje van de wikipedia pagina die over dit nummer gaat.
Ik vond die lijst indrukwekkend genoeg om dat te doen. :-)

Covers
Wayne Fontana and the Mindbenders (1963)
The Searchers (1964)[2], a U.S. No. 3 hit in 1965
Ronnie Dio and the Prophets (1964)
Herb Alpert & The Tijuana Brass (1965)
The Ventures (February 1965)
Paolo Bracci (in Italian, as "Non Ho Dormito Mai") (1965)
Nancy Sit (1967)
The Coasters (1959, 1971)
Elkie Brooks (1976)
Hurriganes (1978)
The Nylons (1982)
Tygers of Pan Tang (1982)
Alvin and the Chipmunks (1988)
Southern All Stars (1990)
Carole Davis (End Titles of the film Love Potion No. 9 arranged by James Wilson and J. Rodgers) (1992)
Neil Diamond (1993)
Rockapella
AC/DC
The Alley Cats
The White Stripes
Flotsam and Jetsam
MDC
Gary Lewis & The Playboys
Art Murphy and Hard Road (1976)(Canada)
The Dead Billies (1996)(Brazil)
Beau Nasty (1989)
Robert Plant (2008)
Giuliano Palma & the Bluebeaters (2009)(Italy)
Thaddeus Quince and the New Originals