Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

laatst bij de wereld draait door, hadden ze het over muziek en bands die weer bij elkaar kwamen,toen hadden ze het over MUD en over?

over welke band(s) hadden ze het nog meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
887
Steenuiltje
12 jaar geleden
Op uitzending gemist kan je de uitzending nogmaals (versneld) bekijken en vind je zo antwoord op je vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Via de site van DWDD kan je dat beluisteren op datum.

MUD, The Sweet, Slade, Chicory Tip, Tee Set, The Rubettes, The Poppy's, Hank the Knife and the yets, Dizzy Man's Band, Sandy Coast, The Osmonds, Les Humprey Singers, Middle of the Road?
Maar de zanger van Mud is volgens mij overleden en al een aantal jaren geleden. Dat geldt voor een heleboel van die bands. Queen is ook zonder zanger opgetreden, maar was het zoiets?

Toegevoegd na 2 minuten:
Toevoeging:
Via zoeken op de site zelf krijg je 2 links die over Mud gaan. Ik hoop dat ze het doen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Nee, ze werken niet. Je kan proberen om via hun contactformulier dit op te vragen.

(Ik zie dat Mud wel nogal wat covers heeft gedaan van Elvis en John Lennon en die leven ook niet meer.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding